Zarządzanie stacją dilerskąKOMPLEKSOWE ZARZĄDZANIE STACJĄ DILERSKĄ

Nasza firma powstała na bazie wieloletniego doświadczenia w pracy w koncernach motoryzacyjnych oraz współpracy z dealerami. Ogólnie mówiąc, DMM zajmuje się restrukturyzacją stacji dealerskich, ich urentownieniem, a czasami po osiągnięciu określonych celów przygotowaniem do odsprzedaży.

Specyfika naszej usługi polega jednak nie na działalności stricto doradczej a na tym, iż łączymy doradztwo z bieżącym zarządzaniem stacją dealerską. Na podstawie kontraktu z konkretnym dealerem przedstawiciel DMM obejmuje na kilka lub kilkanaście miesięcy stanowisko dyrektora zarządzającego całą stacją. Z tego poziomu zdecydowanie łatwiej i szybciej można przeprowadzać konieczne zmiany i prowadzić udaną restrukturyzację.

Umowa z Klientem jakim jest dealer przewiduje realizację określonych celów w umówionych terminach. Zwykle w pierwszym okresie trwającym około miesiąca prowadzimy audyt oraz analizę procesów zachodzących w stacji. Następnie po około 40 dniach od rozpoczęcia pracy we wspomnianym wyżej układzie przedstawiamy właścicielom bilans otwarcia wraz z analizą SWOT oraz rekomendacjami dotyczącymi strategii. To bardzo ważny moment gdyż obranie właściwej drogi do wyznaczonych celów determinuje naszą współpracę oraz sposób zarządzania organizacją na najbliższe kilka miesięcy.

Dowiedz się więcej o naszej ofercie czytając wywiad z Pawłem Krakowiakiem, Management Director w firmie DMM.


Paweł Krakowiak - DMMPaweł Krakowiak, absolwent wydziału Zarządzania i Marketingu UŁ oraz Universite de Lyon III, gdzie uzyskał tytuł MBA. Współzałożyciel firmy Dealer Management Methods (DMM) zajmującej się urentownianiem stacji dealerskich. Doświadczenie w branży motoryzacyjnej zdobywał między innymi w trakcie kilkunastoletniej pracy w koncernach motoryzacyjnych: Peugeot, General Motors, Mitsubishi.

Obecnie w ramach DMM prowadzi szereg projektów restrukturyzacyjnych w istniejących firmach dealerskich, a także pilotuje wdrożenia nowych autoryzacji w podmiotach wchodzących do branży automotive. Od dwóch lat związany z Dealer Magazin, w którym publikuje materiał w zakresie zarządzania, dobrych praktyk oraz pozyskiwania i motywowania najlepszych pracowników w branży motoryzacyjnej.

Ewaluator kariery

EWALUATOR KARIERY

Zaplanuj swój sukces z DMM

Zadania nie tylko dla Bonda

ZADANIA SPECJALNE

Szukasz nowych marek, partnerów, salonów?

Pracowaliśmy z:

DMM dealer management methods Łódź, ul. Rzeżna 11, tel. 724-172-605, e-mail:biuro@dealermanager.pl