Strony www dla dilerówINTERNETOWE NARZĘDZIA SPRZEDAŻOWE

Nie ma dziś w Polsce dealera, który nie byłby zainteresowany obecnością swojej firmy w Internecie. Zdecydowana większość stacji dealerskich posiada już nawet własne strony www.
Czy jednak samo posiadanie strony w Internecie jest wystarczającym czynnikiem pozwalającym dealerowi na skuteczne zaistnienie w sieci i zainteresowanie Klientów tym, by kupili właśnie w jego punkcie? 

Niestety nie! Z uwagi, iż problematyka e-marketingu jest zdecydowanie bardziej skomplikowana, należy poświęcić jej nieco uwagi planując dealerską promocję w Internecie.

Faktem jest, że w dzisiejszych czasach niemal każdy klient, jeszcze przed odwiedzeniem salonu wybranej już w "sieci" marki, szukaj rozwiązań i informacji właśnie w Internecie. To tutaj podejmuje decyzje o wyborze marki i modelu. Właściwie zbudowana strona dilerska i odpowiednio zaplanowana kampania promocyjna w sieci jest nie tyle reklamą dilera, co wręcz internetowym narzędziem sprzedażowym. Pozwala ono nawet małej, lokalnej stacji dilerskiej oderwać się od swojego rynku i wypłynąć na szerokie wody sprzedając auta klientom z różnych zakątków kraju. Rozwiązanie to jest jeszcze bardziej skuteczne w przypadku samochodów używanych, kiedy to dobrze przygotowana oferta może być jednym z znaczących przychodów stacji dilerskiej.

Przeczytaj artykuł "Marketing internetowy"

Ewaluator kariery

EWALUATOR KARIERY

Zaplanuj swój sukces z DMM

Zadania nie tylko dla Bonda

ZADANIA SPECJALNE

Szukasz nowych marek, partnerów, salonów?

Pracowaliśmy z:

DMM dealer management methods Łódź, ul. Rzeżna 11, tel. 724-172-605, e-mail:biuro@dealermanager.pl